- micheeh -

Alla inlägg under mars 2011

Av Micheeh - 31 mars 2011 11:53

Hejsan :)


Jag är nu i gamleby, det har jag varit sen i måndags men jag har inte orkat att göra ett inlägg..


jag ska ta o äta strax, tänkte bara säga vad som hänt o så..


Jag har haft syslöjd och jag har gjort en superfin neccesär! :D

Jag har precis haft hkk o det smaka skit! :p


ses snart hej hej!

Av Micheeh - 27 mars 2011 21:41

hejsan.


nu är allt klart o jag ska ta mig en blund för att ta o vakna vid 5 tiden imon..


Morgonen:

Vakna

Klä på mig

packa ner det allra sista

Ät

ta bussen in till stan

vänta på skolan


 (y)


hörs i gammleby nästa gång! :D


natti

Av Micheeh - 27 mars 2011 19:23

hej .


det är seriöst as jobbigt att packa! jag orakar inte mer!! vill bara bli klar o sedan lägga mig i min sköna säng. (y)


Bloggar senare.

Av Micheeh - 27 mars 2011 12:16

Hejsan!


Jag har nog faktiskt sovit länge idag eftersom att jag vakande typ halv nio , brukar vara mkt tidigare  

 Har slängt ihop en tvätt o ja känner mig duktig, även om jag brukar göra det..

Ska snart fixa min necessär o försöka att inte glömma NÅGOT***' kmr nog bli svårt..

aja,, får ta o försöka minnas bra  


Just nu sitter jag o lyssnar på musik o sånt, *pustar ut*


Bloggar nog lite senare..


Kramisar


  Frisk i huet?

Av Micheeh - 26 mars 2011 09:57

morron !


jag tycker facktiskt att denna morgon var riktigt mysig. mamma hade gjort smothie o köttbullsmacka till frukost! mumms!! tack tack tack!

hade mingla i sängen inatt, gu va hon är mysig! men hon är ändå lite busig , för när jag skulle kalla på henne så kom hon inte o jag blev värsta rädd! ;p  hon lå o sov..


igår var det våffeldagen, åt ni våfflor? jag gjorde det.. ..blev nog lite mkt eftersom att jag fick ont i magen inatt o låg vaken med datan i famnen. jag gjorde en ny heaer.. ska den upp? :)


Jessica Andersson vann let´s dance igår! jag tycker att hon absolut var en värdig vinnare eftersom att Frank Andersson tappade tackten ansåg jag..

Jessicas bästa dans var nog buggen , den var härlig   


Nä, nu får jag ta o kolla upp med kusin Lina ifall vi ska rida lr inte idag.. om vi äns hinner eftersom att Hampus fyllde år igår!  Stort grattis i efterskott!


en härlig vårbild - tagen utav mig med iphone ;)

  


Ha en härlig dag!

Av Micheeh - 24 mars 2011 16:16

Hellu .


nu har jag kommit hem från en facktiskt bra dag i skolan.. jag har varit lite trött ,, men det blir man ju alltid så?

det braiga jag har gjort är att jag har redovisat engelskan , sköööönt! jag har skrivit prov i fysik som också gick bra. kanske gör nytta att plugga? xd

jag har även haft ph idag, bara en havltimme , med kakor! :D

nästa vecka ska jag åka till gammleby med åk 7 , harligt. jag vet att jag är nyckelansvarig för mitt rum, jag är väl den som har bäst koll ;)  vi har rum nr 114 i hus nr ett , en trappa ner om ni vill mig ngt (y)  Har ställt min feteresväska framför mig så att jag inte ska glömma packa . hih ,, tror inte att jag glömmer ändåe .

aja. får la ta o gå o käka ngt, njuta utav ledigheten imon o hela helgen! jag är riktigt glad att vi inte har skola imon, för jag tror ju det på morronen så då blir man extra trött c:


jag kmr blogga ngn gång i gb , LOVAR . 

fixar kanske en ny design sen?


PUSS

Av Micheeh - 23 mars 2011 20:13

hej på er.


sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. har inte orkat o så iomed skolan. det är just nu skit stressigt o allt sånt.. men jag får väl ta o skärpa mig så att det blir fart på tagenterna igen, även på kartingbolggen..

idag så blev jag klar med tyskan , skönt som fan! hatar all press o sånt på mig. så nu är det väl bara svenskan o engelskan o matten kvar..? hoppas att detta kommer gå undan fort.. vill bara att allt ska bli bra o så..


nästa vecka drar jag till gamleby med alla 7:orna på ks, ska bli fetekul! :D  vi ska ha slöjd o hkk o idrott o film o sånt kul helaveckan, awwsome! (y)


srry , men nu är jag nästan lite besviken, har inte haft ngn stor besökare kick eller nästan någon besökare alls! SKÄRPNING! <3


PUSS :*

Av Micheeh - 13 mars 2011 12:57

Hej hallo! :)


ska passa lizzie idag eftersom att carro ska iväg t väla med sina kompisar, o pappa är i malmö o jobbar.. så det fuck bli så idag.. vi ska nog vara ute o leka , kanske gå hem till farmor.. kanske ska ta o lämna lite saker hos mamma när jag ändå är på väg ditåt.. :p


ser fram emot kvällen, solsidan!! jag är ett stort fan!! :D


Michelle Hall <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej!
heter michelle hall , är 13 år , fyller 14 i år. bloggar mkt om min vardag, vänner, kmr om kartingen osså.. lite sådant :)
äre ngt så fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bästa lovet? :)
 Sommarlov!
 Vinterlov!
 Höstlov!
 Sportlov!
 Alla!
 Inget!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards