- micheeh -

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

bara släpp , gå vidare!

Av Micheeh - 25 maj 2011 19:58

Gokväll ;)


sitter och chillar i min säng, rätt gött att att bara sita o klicka runt.. Har varit en kort dag, män ändå lång. Eftersom att det såg ut såhär:


8.15  B.G

8.30  Konsärhuset o kolla på musikal

- >    B.G

11.15 Lunch

12.00 Film om Jesus

- >    B.G

14.00 Slut

- >    Va med Sabina :)


Musikalen var jättebra! Trodde facktiskt inte det i början, men det var den. Plus, vi så premiären.. ;)

Filmen om Jesus var mkt värre, man såg ju hur dom torrterade honom.. Korsfästes osv.. Trodde jag skulle spy, men det tycker jag är onödigt eftersom att 2-3 basgrupper satt där inne.. (pinsammt)


Imorgon blir det Fredriksdal och PH, va med vikki. :)


 

Baaaara för att jävlas med min älskade vikki, där var du 12-13 <3


/ micheeh :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micheeh - 18 juli 2011 20:18

Hej hej :) Nu ska jag o syrran lizzie gå o bada ute i stooora poolen som lizzie sär . Ja o anton har nu varit tsm i ca ett år , asså första gången den 18 / 7 - 10 . Älskar dej ! :**...

Av Micheeh - 7 juli 2011 22:30

Hej    Sommar nu och därför den jättedåliga uppdatteringen här.. Så jag tänkte nu att jag skulle slänga in ett inlägg här.   Läget är just nu som såhär att jag sommarjobbar, så jag borde vara väldigt trött nu egentligen eftersom att jag dom ...

Av Micheeh - 4 juni 2011 11:23

Hejsan igen!   Igår var Stråth : arna på bakken. Vi fick stå och köa i 2 timmar för ett åkband, så jag fick ont i huvet och därmed var den dagen förstörd.. Vi åkte buss, båt och tåg. Bussen och båten var okej, men tågen var ju försenade med ha...

Av Micheeh - 31 maj 2011 12:18

Hej :) Bloggar nu från min iphone, lite segt men det går.. :) Idag är det min sista skoldag för veckan, eftersom att jag är ledig imorgon och sen ska jag praoa torsdag och fredag.. Ålderdomshem hos min underbara Christina , typ gudmor till mig &#...

Av Micheeh - 24 maj 2011 15:40

hej      idag har jag inte jobbat flitigt.. det är inte bra.. har lite huvudvärk nu också.. bu bu bu.. men jag får hoppas att det snart går över..   ska passa lizzie eftersom att pappa skulle jobba länge idag.. det är sådär eftersom att hon k...

Presentation


hejhej!
heter michelle hall , är 13 år , fyller 14 i år. bloggar mkt om min vardag, vänner, kmr om kartingen osså.. lite sådant :)
äre ngt så fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bästa lovet? :)
 Sommarlov!
 Vinterlov!
 Höstlov!
 Sportlov!
 Alla!
 Inget!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards