- micheeh -

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

10.45 , i skolan o provar blogga från mobilen♥

Av Micheeh - 20 maj 2011 10:43

Hej hej :)Sitter nu i matte ws o lyssnar på Sonja alden , hon är facktiskt bra :)Jag ska om en halvtimme käka, de ser jag fram emot eftersom att jag är väldigt trött o hungrig.. Hoppas bara att det är något ätbart.. Efter lunchrasten så är de prov, i musik.. Jag tror facktiskt att jag klarar det eftersom att jag bara har g som betyg.. Så det är inte så viktigt.. Efter provet så vet jag inte vad vi ska göra , de ända ja vet är att vi har bg :pEfter skolan så kommer Månsson o hämtar mej med sitt nya körkort o bil :) han ska gottgöra sitt löfte för att han ska köpa converse till mej ;D längtar as mkt !Ikväll så träffar jag alla karting kompisar o älsklingen♥ bv Elin kmr nog ha me lilla Uno , hoppas på de :)Jaja, tbx t skolan o matten../ micheeh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micheeh - 18 juli 2011 20:18

Hej hej :) Nu ska jag o syrran lizzie gå o bada ute i stooora poolen som lizzie sär . Ja o anton har nu varit tsm i ca ett år , asså första gången den 18 / 7 - 10 . Älskar dej ! :**...

Av Micheeh - 7 juli 2011 22:30

Hej    Sommar nu och därför den jättedåliga uppdatteringen här.. Så jag tänkte nu att jag skulle slänga in ett inlägg här.   Läget är just nu som såhär att jag sommarjobbar, så jag borde vara väldigt trött nu egentligen eftersom att jag dom ...

Av Micheeh - 4 juni 2011 11:23

Hejsan igen!   Igår var Stråth : arna på bakken. Vi fick stå och köa i 2 timmar för ett åkband, så jag fick ont i huvet och därmed var den dagen förstörd.. Vi åkte buss, båt och tåg. Bussen och båten var okej, men tågen var ju försenade med ha...

Av Micheeh - 31 maj 2011 12:18

Hej :) Bloggar nu från min iphone, lite segt men det går.. :) Idag är det min sista skoldag för veckan, eftersom att jag är ledig imorgon och sen ska jag praoa torsdag och fredag.. Ålderdomshem hos min underbara Christina , typ gudmor till mig &#...

Av Micheeh - 25 maj 2011 19:58


Gokväll ;)   sitter och chillar i min säng, rätt gött att att bara sita o klicka runt.. Har varit en kort dag, män ändå lång. Eftersom att det såg ut såhär:   8.15  B.G 8.30  Konsärhuset o kolla på musikal - >    B.G 11.15 Lunch 12...

Presentation


hejhej!
heter michelle hall , är 13 år , fyller 14 i år. bloggar mkt om min vardag, vänner, kmr om kartingen osså.. lite sådant :)
äre ngt så fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bästa lovet? :)
 Sommarlov!
 Vinterlov!
 Höstlov!
 Sportlov!
 Alla!
 Inget!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards