- micheeh -

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Micheeh - 17 maj 2011 19:19

Hej på er <3


Dagen har varit bra, förutom att jag har väldigt ont i min vänstersida eftersom att jag råkade slå i den väldigt mycket.. Malin är skylldig säger jag bara,, ;p <3


Ngt som jag har gjort nu när jag har varit hemma är att jag har hjälpt brossan att hitta ''snygga kläder'' i o med att han skulle in t hans nya skola (ks som jag går på) som han börjar på efter sommarlovet i 6an. Han fick reda på vilken klass han skulle börja i , 6:1 med antagligen maria som har spanska.. (lärare)


Jag har kollat på photoshopprogram o sånt, bloggar med fotografering såklart..! :)

Har även försökt att redigera bilder i mitt picasa, men det är jag inte så bra på.. ..så jag gjorde ingen.. Men jag ska ta o prova ett annat som Isa precis tipsade mig om, får ta o se hur det är :)

www.twiisty.bloggplatsen.se 


  En gammal bild, men den säger mycket. Jag saknar elin.

 www.e-liin.bloggplatsen.se 


/micheeh

Presentation


hejhej!
heter michelle hall , är 13 år , fyller 14 i år. bloggar mkt om min vardag, vänner, kmr om kartingen osså.. lite sådant :)
äre ngt så fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bästa lovet? :)
 Sommarlov!
 Vinterlov!
 Höstlov!
 Sportlov!
 Alla!
 Inget!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards