- micheeh -

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Micheeh - 14 april 2011 12:21

Jag glömde en väldigt stor grej , pappa fyller ju år.. :d


Grattis , gammleman ;) , 39! <3

Av Micheeh - 14 april 2011 11:31

Hejsan, (:


inatt / imorse så hade jag en hemsk mardröm.. det var typ ron weisley, från Harry Potter som var en sombie.. När jag gick in i mitt rum (i drömmen) så var alla väggar förstörda, min gamla vita tapet syntes klockrent o så var det som målade tavlor på dt.. Min rullgardin var nere. Ja sa att jag inte skulle rulla upp den, utan Cajsa skulle det.(Cajsa söder) men vi kikade först i sidglipan, o jo, där var någon.. Han stod o snurrade i poolen som stod där , o när han såg oss, fy faaaan! ;'o han gick ur poolen, gick sakta mot oss, han såg helt drågad ut.. Han tog en skyffel, med cement på? ;p onödigt? O så slog han in fönstret.. Ja försökte springa, men det gick inte, jag försökte skrika, men det gick fan inte heller, jag vaknade ist i panik o jäävligt mkt rädsla för han ron weisley . inge roligt.


iaf , idag mår jag mycket bättre.. mammi kommer snart hem eftersom att hon har rast.. jag ska hoppa in i duschen för jag känner att det kanske skulle vara skönt.. kanske ska vara ute i den sköna solen o se ifall jag piggnar till..


 

underbart gulligfina dumma mulle hund ;D <3


Kramis

Presentation


hejhej!
heter michelle hall , är 13 år , fyller 14 i år. bloggar mkt om min vardag, vänner, kmr om kartingen osså.. lite sådant :)
äre ngt så fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bästa lovet? :)
 Sommarlov!
 Vinterlov!
 Höstlov!
 Sportlov!
 Alla!
 Inget!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards